lördag 17 september 2011

Minialbum

Jag har gjort ett minialbum till en liten tjej som heter Saphira. Hon är inte så gammal och gillar att tugga på det mesta så detta tag-album ska lamineras innan det överlämnas till henne. Det har gjort att jag bara kan ha helt platta dekorationer så jag har jobbat mest med färgade papper. Jag valde ett färgglatt mönsterpapper och insåg en bit in i projektet att jag kunde använda baksidan också, det blev en utmaning!


 Jag har använt tissue tape, mycket distresser som jag gnuggat in färg på papprena med, sidor från en gammal bok, Tiny alpha från Making memories och Adornit, kantstansar och en metaldekoration från Making memories. Och en några stämplar förståss!

3 kommentarer:

  1. Vad fin den blev!! Härliga färger. Tissue tape har jag aldrig använt, det måste jag testa någon gång.

    SvaraRadera