torsdag 14 april 2016

Nu vill jag passa på att visa upp två alster jag gjort. Det är fram och och baksida till mitt block som är mitt arbetsredskap på jobbet. Jag har varit jättesugen på att köpa en planner för det finns så mycket kul till dom men jag trivs så bra med kalneder i telefon och datorn. Där emot vill jag gärna kunna anteckna och skriva Att göra -listor och då blir denna bok perfekt.

 Jag har klätt framsidan på boken med jeanstyg och låtit sidsömmen avgränsa mot ryggen på boken. Jag grundade med svart gesso, använde molding paste och masker för att få en levande och snygg bakgrund, målade svart igen, dekorerade med lite kugghjul, grenar och fåglar samt en underbar liten döskalle samt målade allt svart igen. Sen gick jag lös med mister. Denna gång från Lindy´s stamp gang. Det gick åt massor för att få fram den snygga lystern men det var det värt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar