tisdag 13 februari 2018

Shine!

Min lilla solstråle är inte så liten längre. Men skina, det kan han fortfarande. Här är vi hos optiken och provar glasögon.

Bakgrunden på layouten är craft cardstock och på den finns flera lager av papper från 13@rts plus ett lexikon som jag långsamt håller på att slakta här hemma.




De vita krusiduller är gjorde med den fantastiskt lätt arbetade leran som Fru Limegrön har. De vita cirklarna är några peel-offs som jag hade liggande.

Kameran är papperslera och klockan är chipboard från 13@rts.

I bakgrunden ser du även lite jute som jag färgar med ink och som sista touch har jag svält lite blå mist och vit splash.

Jo just det! Titeln är en stickers med genomskinliga bokstäver för jag målat baksidan med blå akrylfärg! Coolt va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar