onsdag 23 mars 2011

Alter och diverse

Här har jag gjort en liten enkel gå-bort-present. Försökte vara lite fyndig också :)
Det är ett cellofankuvert i passande storlek som jag fyllt med fina kaffebönor. Öppningen låter jag vara i botten på kuvertet/påsen så kan mottagaren öppna utan att ha sönder dekorationen. 

Jag har gjort en header till påsen av ett mönsterpapper från MME som jag ritat upp en form och klippt sen. Den är dekorerad med några blommor och blad som en urkllippt pratbubbla som jag färgat in med Adirondacks stämpeldynor currant och lettuce. 

Här är en dåligt fotat layout som jag gjort till min mammas 8*8" album. Det är min bonusfarmor som leker med Samuel. K&Co papper med urskrurna detaljer som får komma framför bilderna. 

 Pappret kommer från MME och jag har skurit ut detlajer och pillat in bilderna bakom. 

Det här är en kul layout. Det är baksidan på ett Basic Grey papper, och en del av ett pink paisley. Jag var himla nöjd över att jag fick lite bakgrund både över och under det runda pappret. Ända tills jag skule sätta in LO i mitt album. Då är den 1,5 cm för hög... för jag har glömt att skära bort remsan med namnet på pappret. Men det syntes inte på baksidan... Nåja, att skära bort kändes inte som något bra alternativ så den får helt enkelt sticka upp lite ur plastfickan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar