lördag 30 april 2011

Vår lille pepparkaksgubbe

Det här är en gammal layout och en del såna vill i alla fall jag inte alls visa upp men den här tycker jag mycket om. Bilden är på Samuel i sin pepparkake dräkt som han fick av mormor när han fyllde ett år. Han gillade verkligen hatten också och kunde gå omkring i den hemma ibland.





Layouten är gjorde med ett norskt papper från Scrappers choice tror jag. Det har en underbar pärlemolyster och talar mycket för sig själv men jag ville ändå dekorerara mera och blommor kändes verkligen inte som dom passade här. Så jag har vikt band och låtit dom komma fram från under fotomattan vid bilden. Blev en mysig dekoration som dessutom gav en extra dimension till layouten. Journaling på en bit av ett block och handskriven rubrik. Jag läste någonstans att även om man inte tycker om sin handstil så är den ändå värd att bevara. Mina barn kommer veta att det var min handstil och tycka att det är mysigt. Därför står jag ut med min egen stil på layouterna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar