onsdag 9 november 2011

Liten Lena

Jag var på en scrapträff igår i Karlstad och passade på att göra en layout.

Bilden är på mig när jag var riktigt liten. Ja, liten och liten, jag var ganska rund som liten och kallades bl a för Bulle Banan, tjockast i stan. Tack för det pappa!

Jag är knappt ett år på bilden och naken som vanligt. Jag slet oftast av mig kläderna lika fort som mamma klädde på mig ;)



Papprena är Basic Greys Origin. Jag har rivit kanterna, gjort skrynklade blommor mha TH tattered flower die och stansat och stämplat flera fjärilar.

Mist i brunt och grönt färgar den annars vita bakgrunden.

Undrar ni något om layouten så säg bara till :)

2 kommentarer:

  1. Å helledussan hvor søt du var!! Nydelig lo med flott fargekombinasjon og lekker dekorering

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig layout och vad härligt att du scrappat dig själv som liten! Speciellt rund tycker jag inte du var ;) Utan precis som barn ska vara, eller hur :)

    SvaraRadera