tisdag 19 december 2017

Färgglatt på svart

Idag tänkte jag visa två layouter jag nyligen gjort. Jag fick nämligen ett önskemål från Fru Limegrön att visa hur man kan få färg på svart bakgrund på kursen som kommer i januari.

Och jag älskar utmaningar så på dessa layouter finns det fyra olika sätt som man kan göra detta på och det kommer jag lära ut hos Fru Limegrön 20 januari 2018. Vi river alltså igång nya året med kurs i butiken! 


Som bas kunde jag använt en canvas men jag valde en riktigt tjock chipboard som redan var svart.


Den är sedan rikligt dekorerad med olika material från 13@rts och Fru Limegrön.

Kursen är på tre timmar och kostar bara 350:- inkl allt material. Du behöver vara ta med foto, embossingfön, förkläde, våtservetter och penslar. 


Läs mer på https://www.frulimegron.se/kurser/klara-farger-pa-svart-bakgrund-torsdag-20-jan-kl-11-14


Hoppas jag får träffa många av er i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar