tisdag 27 november 2018

 Fru Limegrön utmanade mig med en skiss. En extra utmaning eftersom jag just nu ramlat in i Art journal men detta kändes verkligen som en kortskiss!


Så det fick bli ett kort.

Jag har använt papper från 13@rts och dessutom mister mm.
Skissen ser ut så här:



I min tolkning har jag utgått från mitten cirkeln, de tre översta cirklarna är blommorna och cirkeln till höger har jag gjort med pearl black mist. De tre nedre är också blommor och den översta fick bli färg skvätt :)
Texten är rätt tydlig i verkligheten och det står Enjoy, jag tycker nämligen att det ser ut som att han gör just det, njuter den lille räven! Dessutom är det det som jag hoppas att vi människor ska få göra i den adventstid som vi har framför oss! Mindre stress och mera mys. Mindre -jag måste, och mera -jag vill... 

Ha det gott där ute och ta hand om er!

Kram
Lena Wanel


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar