onsdag 28 december 2016

Nyårs känsla

Snart nyårsafton och vad är inte mer typiskt för nyårsafton än kärlek, guld, glitter och glamour?

Jag har gjort en layout på min vackra bonusdotter och hennes sambo inspirerad en guld och deras vackra kärlek. Dom stora rosorna har jag gjort själv, säg till om ni vill veta hur. Alla dekorationer var vita från början men färgades in med 13 @rts mist old gold. När det blev lite väl mycket guld på bakgrunden sprayade jag på pastel white.

Strån, kvistar, blommor och titel - allt kommer från Limegrön och 13 @rts. Titeln är färgad med ink, se materiallista i slutet av inlägget.



Jag har också skvätt guld med sprayen genom att skruva av korken och skvätta med pinnen i flaskan. Och sen droppade jag med ink splash i guld färg.Och faktiskt några vita också!


Jag blev nöjd med lauýouten och det hoppas jag att Sara och Martin blir också när dom får den!


Material:
Kvistar, blommor och titel - 13 @rts på väg in i butiken
Mist Old gold och pastel white
Ink splash white och gold
Ink black
Trådar för volym
Mixed media cardstock
Fjädrar - prima resin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar