måndag 6 juni 2011

Två favoriter

 Och då menar jag inte motiven utan layouterna. Dom är inte nya men jag tycker att dom är mycket jag. Jag älskar att hitta ett perfekt papper och att plocka fram detaljer ur det som dekoration. Ofta behövs inte så mycket mer dekorationer utan bilden och pappret får tala för sig själva. Här har jag skurit ut ett blad och fjärilen och låtit dom vara framför bilderna.


Här har jag ett pineconebrunt cardstock som bakgrund, grön fotomatta och ett ljuvligt papper från scienic route som jag inte kan få tag i mer av. Om någon har något liknande så hör gärna av er!

Har rivit kanten för att få behålla hela stjärnor och få en mjuk och personlig kant. Stjärnan i "Pappas stjärna" sitter såklart på 3D-kuddar för att komma fram lite extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar